sobota, 10 stycznia 2009

Kręcenie po okolicy

Tradycyjnie w sobotę postanowiłem pokręcić się trochę rowerem po okolicy. Warunki pogodowe nie były zachęcające, mżawka, roztopy, temperatura około 2 st., ale nic to nie przeszkadza jeśli chce się pojeździć i poszukać przygód. Wycieczkę rozpocząłem kierując się do Kąpina, lecz wkrótce postanowiłem zjechać na lewo z asfaltu by nie było mi za łatwo i dalej kontynuowałem brnąc w mokrym śniegu a pod górę taszcząc rower. Po wdrapaniu się na górę Kąpińską na granicy lasu i wsi ujrzałem ciekawe ruiny ukryte w ziemi na których rosło już dość stare drzewo, widać to zresztą na moich zdjęciach.
2009-01-10 Ruiny w Kąpinie

Bardzo jestem ciekaw co tam się kiedyś znajdowało. Później postanowiłem zjechać z góry inną drogą gdyż kusiła ona wspaniałą stromizną, trasę tą pokazuje już ślad z GPSa na mapce pod spodem.
Później był szlak rowerowy do Orla, kawka w Orlu i powrót już w ciemnościach i asfaltami do domu
po okolicy at EveryTrail

Map created by EveryTrail:GPS Geotagging

Brak komentarzy: